___Záloghitelkft.hu___

Záloghitel- Aranyfelvásárlás-Zálogjegy vétel

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
SZABÁLYZATOK-ENGEDÉLYEK-FELÜGYELETI SZERVEINK

Cég neve: Záloghitel Kft. Adószáma: 13878416-2-05 Cégjegyzék sz.: 05-09-013731

1. Belső szabályzat a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.
(a szabályzat üzleteinkben megtekinthető)

2. Záloghitelezési tevékenység üzletszabályzata
- a szabályzat üzleteinkben megtekinthető
(a szabályzat üzleteinkben megtekinthető)

3. Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal kereskedelmi, piacfelügyeleti, nemesfémvizsgáló és hitelesítő hatóságának határozata. Engedély száma: PR 5654
(a határozat üzleteinkben megtekinthető)

4. Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének EN-I-383/2011 számú határozata.
(a határozat üzleteinkben megtekinthető) A PSZÁF feladatait 2013.10.01 -től az MNB gyakorolja

5. Kölcsönnyújtási feltételek 070931369 számú hirdetménye és a referencia THM számításának hirdetménye.
(a hirdetmény üzleteinkben megtekinthető)

6. Panaszkezelési Szabályzat

A Záloghitel Kft a lakossági ügyfelek panaszait az alábbi szabályzatban rögzíti:
I. A panaszkezelési szabályzatot üzleteinkben az Ügyfél kérésére át kell adni.
II. Az ügyféltérben jól látható helyre ki kell függeszteni a panaszkezelésre vonatkozó tájékoztatót.
III. A szabályzatot célszerű a vásárlók könyve mellékleteként kezelni, tárolni.
Panasz esetén a teendők:
-Ügyfél kérésére azonnal fel kell ajánlani a szabályzatba történő betekintést. A végrehajtásért felelős az a dolgozó, aki azon a napon a zálogházban dolgozik.
-Amennyiben az ügyfél panaszát a helyszinen nem tudják megoldani, azonnal tájékoztatni kell telefonon az ügyvezetőt, vagy helyettesét.
-Ha a panasz ezt követően sem nyer megoldást, az ügyfél beírhat a panaszkönyvbe, vagy levélben reklamálhat a KFT székhelyén.
-A panaszkönyv egy példányát a zálogház dolgozói azonnal továbbítják a KFT székhelyére.
-A reklamációt követően 15 napon belül a KFT kivizsgálja az ügyet és a panaszost levélben értesíti.
-Vitás esetben a panaszos, felügyeleti szervünktől, az MNB-tól kérheti ügye kivizsgálását.

A felügyelet elérhetősége:
MNB (Magyar Nemzeti Bank)
Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
www.felugyelet.mnb.hu
e-mail: ü Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
tel: 06-40/203-776

-Honlapunkon található információk reklám jellegűek, emiatt azon fogyasztóvédelmi bejelentést nem lehet tenni. Hitelfolyósítást és kereskedelmi tevékenységet csak üzleteinkben folytatunk, ott készülnek a dokumentációk, a bizonylatok. Az érintettek ezért az általunk nyújtott és ajánlott lehetőségek iránt személyesen, üzleteinkben érdeklődjenek, illetve ott bonyolítsák azokat.
-A zálogház dolgozói aláírásukkal igazolják, hogy megismerték a panaszkezelési szabályzatot, annak betartásáért teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséggel tartoznak.

Kelt: Miskolc, 2013.10.01.

Készítette a Záloghitel Kft ügyvezetője.

Az dolgozók és az ügyvezető által aláírt Panaszkezelési Szabályzat üzleteinkben megtekinthető!