___Záloghitelkft.hu___

Záloghitel- Aranyfelvásárlás-Zálogjegy vétel

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
SZABÁLYZATOK-ENGEDÉLYEK-FELÜGYELETI SZERVEINK

Cég neve: Záloghitel Kft. Adószáma: 13878416-2-05 Cégjegyzék sz.: 05-09-013731

1. Belső szabályzat a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról.
(a szabályzat üzleteinkben megtekinthető)

2. a) Záloghitelezési tevékenység Üzletszabályzata
b) Ügykezelési szabályzata
(a szabályzat üzleteinkben megtekinthető)

3. Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal kereskedelmi, piacfelügyeleti, nemesfémvizsgáló és hitelesítő hatóságának határozata. Engedély száma: PR 5654
(a határozat üzleteinkben megtekinthető)

4. Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének EN-I-383/2011 számú határozata.
(a határozat üzleteinkben megtekinthető) A PSZÁF feladatait 2013.10.01 -től az MNB gyakorolja

5. Kölcsönnyújtási feltételek hirdetménye és a referencia THM számításának hirdetménye.
(a hirdetmény üzleteinkben megtekinthető)

6. Panaszkezelési Szabályzat és eljárási rend + Vásárlók könyve

A Záloghitel Kft a lakossági ügyfelek panaszait az alábbi szabályzatban rögzíti:
I. A panaszkezelési szabályzatot üzleteinkben az Ügyfél kérésére át kell adni.
II. Az ügyféltérben jól látható helyre ki kell függeszteni a panaszkezelésre vonatkozó tájékoztatót.
III. A szabályzatot célszerű a vásárlók könyve mellékleteként kezelni, tárolni.
Panasz esetén a teendők:
-Ügyfél kérésére azonnal fel kell ajánlani a szabályzatba történő betekintést. A végrehajtásért felelős az a dolgozó, aki azon a napon a zálogházban dolgozik.
-Amennyiben az ügyfél panaszát a helyszinen nem tudják megoldani, azonnal tájékoztatni kell telefonon az ügyvezetőt, vagy helyettesét.
-Ha a panasz ezt követően sem nyer megoldást, az ügyfél beírhat a panaszkönyvbe, vagy levélben reklamálhat a KFT székhelyén.
-A panaszkönyv egy példányát a zálogház dolgozói azonnal továbbítják a KFT székhelyére.
-A reklamációt követően 15 napon belül a KFT kivizsgálja az ügyet és a panaszost levélben értesíti.
-Vitás esetben a panaszos, felügyeleti szervünktől, az MNB-tól kérheti ügye kivizsgálását.
7. Ügyfél tájékoztató kötelező átvilágításról
8. Adatkezelési tájékoztató (GDPR)

A felügyelet elérhetősége:
MNB (Magyar Nemzeti Bank)
Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
www.felugyelet.mnb.hu
e-mail: ü Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
tel: 06-40/203-776

-Honlapunkon található információk reklám jellegűek, emiatt azon fogyasztóvédelmi bejelentést nem lehet tenni. Hitelfolyósítást és kereskedelmi tevékenységet csak üzleteinkben folytatunk, ott készülnek a dokumentációk, a bizonylatok. Az érintettek ezért az általunk nyújtott és ajánlott lehetőségek iránt személyesen, üzleteinkben érdeklődjenek, illetve ott bonyolítsák azokat.
-A zálogház dolgozói aláírásukkal igazolják, hogy megismerték a panaszkezelési szabályzatot, annak betartásáért teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséggel tartoznak.

Kelt: Miskolc, 2013.10.01.

Készítette a Záloghitel Kft ügyvezetője.

Az dolgozók és az ügyvezető által aláírt Panaszkezelési Szabályzat üzleteinkben megtekinthető!